Приветствую Вас Гість

Главная | Регистрация | Вход | RSSП`ятниця, 17.08.2018, 10:17

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

 

Про організацію виховної роботи в Бахмутському НВК

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,    постанови   Кабінету    Міністрів України від 16.11.2000 року  № 1717, Державної національної програми «Освіта України ХХІ ст.», Національної доктрини розвитку освіти, законів України «Про охорону дитинства», програм «Основні орієнтири  виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», «Здоров’я 2020: український вимір» на 2012-2020 роки, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України  від 31 жовтня 2011 року № 1164-р, Концепції громадянського виховання,  регіонального компоненту навчально-виховного курсу «Донеччинознавство» та з метою забезпечення якісного рівня управління системою виховної роботи щодо виховання гармонійно, всебічно розвиненої особистості, підготовленої до ініціативної соціальної та професійної діяльності в сучасному суспільстві, здатної приймати й примножувати його цінності  
Вважаються пріоритетним у виховній роботі  НВК на 2017-2018 навчальний рік:
•    національно-патріотичне виховання;
•    громадянське виховання;
•    правове виховання;
•    екологічне виховання;
•    роботу з соціального захисту дітей;
•    охорону життя та здоров’я учнів;
•    розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів.

Затверджено творчу групу щодо відпрацювання цільової творчої програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11класів загальноосвітніх навчальних закладів України» у 2017-2018 навчальному році в такому складі:
• Подопригора О.О. – голова творчої групи, заступник директора з ВР;
• Лавренко О.О.    – член творчої групи, заступник директора з НМР;
• Жовта А.О. – член творчої групи, заступник директора з НВР;
• Говорун Ю.В. – член творчої групи, заступник директора з НВР;
• Супоня С.Ю. – член творчої групи, практичний психолог;
• Киричок Є.О. – член творчої групи, педагог соціальний;
• Панчук О.Ю. - член творчої групи, керівник методичного     
• об’єднання класних керівників;
• Гречка О.В.– член творчої групи, куратор паралелі 1-х класів;
•  Полєнова С.М.– член творчої групи, куратор паралелі 2-х класів;
• Мишинська В.М.– член творчої групи, куратор паралелі 3-х класів;
• Макуєва С.О. – член творчої групи, куратор паралелі 4-х класів;
• Кондратенко Н.І – член творчої групи, куратор паралелі 5-х класів;
• Миронову В.А. - член творчої групи, куратор паралелі 6-х класів;
• Друпп О.В. – член творчої групи, куратор паралелі 7-х класів;
• Кудіна О.І.  – член творчої групи, куратор паралелі 8-х класів;
• Гришко С.О. – член творчої групи, куратор паралелі 9-х класів;
• Іонова Е.І.– член творчої групи, куратор паралелі 10-х класів;
• Квасникова С.В. – член творчої групи, куратор паралелі 11-х класів.

Призначено:
Керівником методичного об’єднання класних керівників – Панчук О.Ю.
Керівниками методичних секцій:
• початкової школи – Савченко Н.П.;
• середньої школи – Алексєєнко А.В.;
• старшої школи     – Квасникову С.В.


Виховна проблема НВК 
Створення умов для розвитку й самореалізації національно свідомої особистості, формування громадянина з демократичним світоглядом, головною особливістю якого є орієнтація на високоморальні загальнолюдські цінності 

Діяльність педколективу спрямовано на створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.
Педагогічні зусилля активізовано на впровадження основних ідей, зазначених у «Основних орієнтирах виховання», регіональному компоненті навчально-виховного курсу «Донеччинознавство», створення методичного супроводу цієї діяльності.
Продовжується впровадження програми «Здоров’я 2020: український вимір» на 2012-2020 роки, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України  від 31 жовтня 2011 року № 1164-р, із метою формування здорового способу життя та створення благодатних умов для охорони, збереження й зміцнення здоров’я  учнів. 

Основними складовими здорового способу життя слід вважати:
• рівень культури суспільства та особистості;
• міцне здоров’я серед потреб людини;
• мотивації збереження й зміцнення здоров’я;
• навчання засобам збереження й зміцнення здоров’я.

Розроблено координаційні плани роботи школи зі службою у справах дітей, сектором кримінальної поліції у справах дітей, Управлінням із охорони здоров’я , управлінням молодіжної політики та у справах дітей Бахмутської міської ради, Бахмутським міськрайонним управлінням юстиції, центром соціальних служб дітей та молоді, диспансерним відділенням №2 м. Бахмута КЛПУ «Міський наркологічний диспансер м. Слов’янськ ».

Сплановано роботу батьківського всеобучу. Класні керівники 1-11-х класів, керівники гуртків, факультативів, учителі-предметники, вихователі ГПД, соціально-психологічній служба реалізовують основні положення Концепції національно-патріотичного виховання:
•    утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
•    виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
•    підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;
•    усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
•    сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
•   формування толерантного ставлення до інших народів, культур та традицій;
•    утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського 
суспільства;
•    культивування кращих рис української ментальності - працелюбності,свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи.

                                                                                                                     
      та основні положення Концепції громадянського виховання:

• формування в підростаючого покоління культури рідного дому;
• виховання усвідомлення належності особистості до свого народу, нації, патріотизму;
• формування соціальної активності, поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість;
• формування історичної пам’яті, громадянської позиції.

                                                                                                                    
       Основними завданнями у вихованні в НВК  вважаються:
• пробудження в дитині бажання бути моральною;
• формування в підлітків моральної свідомості шляхом залучення їх до організованої діяльності;
• прищеплення етико-естетичного ставлення до життя та до своєї життєдіяльності;
• спонукання дітей та підлітків до самовдосконалення;
• виховання моральної культури, толерантного ставлення до інших культур і традицій;
• підтримку здібності, творчості, спрямованої на особистісний саморозвиток;
• навчання дитини ставити моральні вимоги до інших людей та оцінювати їхні вчинки.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Корисні посилання
  • Офіційний блог
  • Ми на Facebook
  • МОН
  • Osvita.ua
  • Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти



  • Copyright MyCorp © 2018
    uCoz